.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر شعب بانک مهر اقتصاد مازندران:
مردم به شایعات ادغام موسسه کوثر و ثامن توجه نکنند
مدیر شعب بانک مهر اقتصاد مازندران در مورد حواشی به وجود آمده از خبر ادغام موسسه کوثر با موسسه ثامن، گفت: ادغام بانک مهر اقتصاد با این دو موسسه صحت ندارد که توسط مدیرعامل نیز صراحتا رد شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمدمهدی بازاری طی گفت‌وگویی با بیان اینکه نباید اعلام سیاست این دو موسسه برای ادغام موجب بروز حواشی شود، اظهار کرد: موسسه کوثر و ثامن هر دو از نهادهای مالی قوی هستند که سپرده‌گذاران نباید از شنیدن ادغام نگران شوند.

وی افزود: ادغام به معنای انحلال نیست بلکه توان مالی و اداری این دو موسسه را تقویت می‌کند.

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد مازندران از سپرده‌گذاران این دو موسسه خواست آرامش خود را حفظ کرده و از برداشت حساب خودداری کنند و گفت: بزرگترین بانک دنیا نیز وقتی 10 درصد از سپرده‌گذارانش برای برداشت هجمه بیاورند نقدینگی پرداخت نخواهد داشت.

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد مازندران با بیان اینکه مردم نباید با این موضوع احساسی برخورد کنند، تصریح کرد: منابع بانکی ذخیره نمی‌شوند بلکه در چرخه سرمایه گذاری قرار می‌گیرند لذا سپرده‌گذاران موسسه مالی ثامن الائمه نباید به شایعات توجه کنند.

منابع استانی در استان هزینه نمی‌شود

بازاری در بخش دیگری از سخنانش به کمبود نقدینگی در مازندران اشاره کرد و گفت: بانک‌های استان مازندران جزو پر پول ترین بانک‌های کشور هستند اما این استان با کمترین نقدینگی مواجه است چون بانک‌ها تمایلی به تامین نقدینگی مورد نیاز مردم ندارند.

وی توجه مردم به ربا را به خاطر نبود نقدینگی دانست و تصریح کرد: اگر این نقدینگی توسط بانک‌ها تامین شود یقینا مردم با مشکلات کمتری مواجه هستند.

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد مازندران در مورد بانک مهر اقتصاد گفت: بانک مهر اقتصاد از لحاظ منابع مالی ششمین بانک و هفتمین شرکت در بین 100 شرکت برتر کشور قرار دارد اما 90 درصد منابع خود را به عنوان تسهیلات در اختیار مردم قرار می‌دهد.

بازاری تاکید کرد: برخی از بانک‌ها در مازندران نقش ویترینی دارند یعنی تسهیلات نمی‌دهند و فقط منابع جمع می‌کنند.

این کارشناس ارشد اقتصادی خاطرنشان کرد: وقتی بانکی 300 میلیارد تومان اعتبار دارد ولی 18 میلیارد تومان تسهیلات می‌دهد به این معنی است که 6 درصد از منابع جذب شده را به تسهیلات اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک مهر اقتصاد مازندران بیان کرد: بانک مهر اقتصاد در مازندران در 10 سال گذشته بیش از 250 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در 18 عرصه پرداخت کرده است که 70 درصد از آن‌ها به ایجاد شغل رسیده‌اند.

بازاری معوقات بانک مهر اقتصاد مازندران را 5.2 درصد از کل تسهیلات دانست و تصریح کرد: عمده تسهیلات ما در قالب وام‌های حداکثر 25 میلیون تومانی به مردم داده شده، مردمی که متعهد به پرداخت اقساط خود هستند.

وی در پایان تاکید کرد: از هر سه مازندرانی یک نفر سپرده گذار بانک مهر اقتصاد است و تمام کسبه‌های که در بازار فعالیت دارند حداقل یک بار از این بانک تسهیلات گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.